Rabu, 25 Julai 2012

Bonus raya Vs duit raya

Dr google

Semua senyum sampai telinga....makan sesuap pun dah kenyang,gara-gara tengok hebahan berita TV3. Tahniah kepada kakitangan perkhidmatan awam,khabar rm500 bakal digenggam. Banyak tu...bonus raya ...duit raya jangan lupa pula BAYAR ZAKAT>>>) Tunggu 9 Ogos 2012 ni baru boleh kan! Sekarang gunalah secara berhemah gaji yang baru dapat tadi.BERJIMAT-CERMAT AMALAN KITA.

Selasa, 24 Julai 2012

Kiriman fb kawan


Berhati-hati sepanjang bulan ini ....kerana apa? Banyak perkara yang menarik pasti berlaku disekeliling kamuPertahankan hati atau nafsu makan terutama sekali semasa membeli juadah berbuka di pasar ramadhan. Ingat kita makan bukannya banyak pun,janganlah membazir belilah ikut keperluan keluarga.Kalau...kalau...kalau berkesempatan masaklah,mungkin lebih seronok dengan bantuan anak-anak. Kalau tak sempat nak buat macam mana,pasar ramadhan pilihan terbaik.Ingat kawal nafsu...beli ikut keperluan...elakkan pembaziran.


Isnin, 23 Julai 2012

Sabtu, 21 Julai 2012

Salam Ramadhan

Fb kawan